środa, 20 maja 2015

Bebunio:
- A ty, mamo, na kogo będziesz teraz głosować? Na Komorowskiego czy na Dudę? Bo mama Zosi, wiesz, ta co teraz została sołtysem, to będzie głosować na Dudę, i Zosia przyniosła do szkoły takie specjalne reklamowe długopisy, które dostała od mamy, ale miała ich tylko cztery i rozdała dziewczynom, i chciałem ten długopis tylko obejrzeć, więc wziąłem od Kingi, a ten Kacper skarżypyta już od razu wrzeszczy na całą klasę: "popsułeś, popsułeś", a mnie się tylko taka jedna część od tego długopisu niechcący zdjęła i to nieprawda, że popsułem, bo na następnej przerwie udało mi się ją założyć z powrotem i Kinga powiedziała, że prawie nic nie widać, a na Kacpra jestem teraz bardzo zły i chyba już go nie lubię.
Oraz dowiedziałam się - choć dosłownie nie powtórzę - że dziecko trzeba przytulać i kochać. Nawet takie ośmio- czy nawet dziewięcioletnie. Bo dziecko nieprzytulane jest niedobre dla innych dzieci i może nawet je bić.
- Jak Szymon, mamo. On bije prawie bez powodu. Ale jak jestem u niego w domu, to jest nawet fajny, lubię go. Myślę, że po prostu jego mama za mało go przytula, dlatego taki jest.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz